Nowa usługa ECO+
Rynek komunikacji mobilnej jest dziś bardzo dynamiczny, dlatego w obliczu rosnących potrzeb i oczekiwań, zarówno marketerów, jak i konsumentów, oferuje coraz to nowe rozwiązania w zakresie efektowniejszego i efektywniejszego dotarcia do odbiorców.
SMS-y czy Facebook Messenger? Jak użytkownicy smartfonów wysyłają wiadomości
SMS-y są nadal wiodącą formą komunikacji. Wygodę tę doceniają nie tylko posiadacze zwykłych telefonów, ale także użytkownicy smartfonów. Za co doceniają oni powiadomienia SMS i jakie komunikatory mobilne są wśród nich najpopularniejsze?
Przedsiębiorco, na co czekasz? Wyślij SMS-a do swoich klientów
Z tegorocznego badania „Komunikacja SMS w Polsce” wynika, że ponad trzy czwarte konsumentów w Polsce byłoby zainteresowanych otrzymywaniem SMS-ów doty¬czących ich ulubionych marek, promocji czy nowych ofert.
Skuteczny Client Service – czyli jaki?
„To, że w biznesie karty rozdają konsumenci nie ulega żadnej wątpliwości. To właśnie oni kupują produkty czy korzystają z usług danej marki. Uwaga przedsiębiorców skupiona powinna być właśnie na konsumentach. Miarą sukcesu każdej działalności jest przede wszystkim zadowolony i lojalny klient. W centrum nowoczesnego marketingu powinien być nie produkt, a człowiek. Kluczem jest tutaj budowanie zaufania na linii marka – konsument. W tym zakresie do dyspozycji mamy szereg narzędzi takich jak media społecznościowe, aplikacje czy SMS-y” – komentuje Artur Sadowski, CEO platformy SerwerSMS.pl
Jak trafić do konsumenta powyżej 40 roku życia? Wysłać SMS-a!
„Konsumenci, szczególnie Ci młodzi, oczekują od firm konkretnych i ukierunkowanych na nich działań. Marketerzy wykorzystują wtedy środowisko naturalne młodych ludzi, czyli social media. Akcje prowadzone za pośrednictwem portali społecznościowych czy aplikacji mobilnych na stałe wpisały się już w działanie wielu marek. W przypadku konsumentów w wieku 40+ należy iść tym samym tropem, czyli wykorzystać ich przyzwyczajenia i preferencje komunikacyjne. Najszybszym i najskuteczniejszym sposobem dotarcia do klientów, którzy mają powyżej 40 lat są zdecydowanie SMS-y. Wynika to z prostej przyczyny – krótkie wiadomości tekstowe są obecne na rynku już od ponad 20 lat i przez ten czas konsumenci zdążyli się do nich przyzwyczaić. Jest to ważne zwłaszcza w kontekście klientów w wieku 40+, którzy niekoniecznie muszą być biegli w social mediach i nowinkach technologicznych. Z badań ekspertów wynika, że blisko 96 proc. Polaków korzysta z krótkich wiadomości tekstowych. W nowoczesnej komunikacji biznesowej po prostu nie ma miejsca na pomyłki i nie trafione strzały, a SMS-a czy MMS-a przecież ciężko jest nie odebrać” – komentuje Artur Sadowski, CEO platformy SerwerSMS.pl
Kto ma prawo, a kto obowiązek? – poradnik dla przedsiębiorców w kontekście nowej ustawy o prawach konsumenta
25 grudnia 2014 roku wejdzie w życie nowa ustawa o prawach konsumenta. Oznacza to, że od tego dnia dotychczasowe przepisy, które regulowały stosunki pomiędzy przedsiębiorcą, a konsumentem przestaną obowiązywać.